Informacja o uzyskanym dofinansowaniu na zadanie pn. „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
z terenu gminy Prudnik – w roku 2019”
W ramach naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć zgodnych z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu,
Gmina Prudnik otrzymała na podstawie umowy nr 85/2019/G-51/OZ-ZOA/D z dnia 2 października 2019 r. dotację na dofinansowanie zadania pn. Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Prudnik – w roku 2019”.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 43 607,30 zł.
Źródła finansowania przedsięwzięcia:
W ramach zrealizowanego zadania usunięto wyroby zawierające azbest w ilości 77,024 Mg.
Do miejsca unieszkodliwienia tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych zawierających azbest w miejscowości Dobrów 8, 28 – 142 Tuczępy, przetransportowano 77,024 Mg wyrobów zawierających azbest.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
UWAGA !!! AZBEST 2019 ROK
Nabór wniosków w ramach "Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest"
od 10 czerwca 2019 r. do 21 czerwca 2019 r.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu ogłosił nabór wniosków w ramach programu priorytetowego: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
W związku z powyższym Burmistrz Prudnika ogłasza wstępny nabór wniosków na dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu. Zadanie będzie realizowane dzięki możliwości pozyskania dotacji w ramach ww. Programu.
Wnioski o dofinansowanie mogą składać osoby fizyczne i inne podmioty uprawnione, których nieruchomości, zostały ujęte w gminnej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.
Kosztami kwalifikowanymi zadania są koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku od 10 czerwca 2019 roku do 21 czerwca 2019 roku. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone wnioski będą weryfikowane. O kolejności wyboru wniosku do dofinansowania decydują kolejno następujące kryteria:
- stopień pilności usunięcia wyrobów zawierających azbest, zgodnie z „Oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest” sporządzoną zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004 r. Nr 71, poz. 649), zmienionego Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz.U. Nr 162, poz. 1089)
- data wpływu do Urzędu Miejskiego w Prudniku kompletnego wniosku.
Wzór wniosku o dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Prudniku www.bip.prudnik.pl, w zakładce ochrona środowiska – azbest oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Prudniku w pok. nr 3 i 8 (parter).
U W A G A !
Zadanie realizowane będzie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku Gminy Prudnik przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zakwalifikowany do realizacji, zadanie nie będzie realizowane.
Dodatkowych informacji udziela Jadwiga Mulik, telefon: 77/4066210 oraz Szymon Kroczak, telefon: 77/4066212.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Wniosek
wniosek o dofinansowanie usuniecia azbestu 2019 r.doc
Załączniki do wniosku
załącznik nr 5- pomoc publ. de minimis - przedsiebiorcy.pdf
załącznik nr 5 - pomoc publ.de minimis - rolnictwo.pdf
załącznik nr 5 Oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie.doc
załącznik nr 4 do wniosku.docx
zalącznik nr 3 do wniosku.doc
zalącznik nr 2 do wniosku.doc
załącznik nr 1 do wniosku.docx
W ramach naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć zgodnych z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, Gmina Prudnik otrzymała dotację na dofinansowanie zadania pn.: „Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik – w roku 2018”.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 29928,14 złotych.
Źródła finansowania przedsięwzięcia:
W ramach zrealizowanego zadania usunięto wyroby zawierające azbest w ilości 86,633 Mg.
Do miejsca unieszkodliwienia tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
w miejscowości Dobrów 8, 28-124 Tuczępy, przetransportowano 86,633 Mg wyrobów zawierających azbest.
__________________________________________________________________________________________________________________
USUWANIE AZBESTU - 2018 ROK
Burmistrz Prudnika
ogłasza nabór wniosków o przyznanie dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Prudnik w 2018 roku.
Burmistrz Prudnika ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2018 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik. Warunkiem uzyskania dofinansowania jest pozytywne zakwalifikowanie wniosku Gminy i otrzymanie przez nią dotacji na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Wnioski o dofinansowanie mogą składać osoby fizyczne i inne podmioty uprawnione, których nieruchomości, zostały ujęte
w gminnej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 85% kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 680 zł za 1 Mg (tonę) unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest. Pozostałą częścią kosztów obciążony zostanie wnioskodawca (właściciel nieruchomości).
Kosztami kwalifikowanymi zadania są koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Przybliżony termin realizacji zadania: sierpień – październik 2018 roku.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2018r. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone wnioski będą weryfikowane. O kolejności wyboru wniosku do dofinansowania decydują kolejno następujące kryteria:
Wzór wniosku o dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Prudniku www.bip.prudnik.pl, w zakładce ochrona środowiska – azbest oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Prudniku w pok. nr 3 i 8 (parter).
Dodatkowych informacji udziela Jadwiga Mulik, telefon: 77/4066210 oraz Szymon Kroczak, telefon: 77/4066212.
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
wniosek o dofinansowanie usuniecia azbestu 2018 r.doc
załącznik nr 6 Oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis w rolnictwie.doc
załącznik nr 6 - pomoc publ.de minimis - rolnictwo.pdf
załącznik nr 6 - pomoc publ. de minimis - przedsiebiorcy.pdf
załącznik nr 5 do wniosku.docx
zalącznik nr 3 do wniosku.doc
zalącznik nr 2 do wniosku.doc
załącznik nr 1 do wniosku.docx
_______________________________________________________________________________________________________________________
W ramach naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć zgodnych z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, Gmina Prudnik otrzymała na podstawie umowy nr 93/2017/G-51/OZ-ZOA/D z dnia 22 sierpnia 2017 r. dotację na dofinansowanie zadania pn.: „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik – VIII nabór”.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 34.846,39 zł.
Dotacja wyniosła 29.619,43 zł i pochodzi ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Pozostała część została pokryta ze środków właścicieli nieruchomości.
W ramach zrealizowanego zadania usunięto wyroby zawierające azbest w ilości 88,352 Mg.
Do miejsca unieszkodliwienia tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
w miejscowości Dobrów 8, 28-124 Tuczępy, przetransportowano 88,352 Mg wyrobów zawierających azbest.
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
Uzupełnienie do wniosku o przyznanie dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2017 r.
Burmistrz Prudnika informuje, że do wniosku o przyznanie dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik (w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą/ rolniczą), należy dołączyć dodatkowo załącznik nr 6:
Powyższy załącznik stanowi integralną część wniosku o przyznanie dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest.
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
a) zał. nr 6 - pomoc publ.de minimis - rolnictwo.pdf
b) zał nr 6 - pomoc publ. de minimis - przedsiebiorcy.pdf
Burmistrz Prudnika
ogłasza nabór wniosków o przyznanie dofinansowania na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik
w 2017 r.
Burmistrz Prudnika ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2017 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik. Warunkiem uzyskania dofinansowania jest pozytywne zakwalifikowanie wniosku Gminy i otrzymanie przez nią dotacji na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Wnioski o dofinansowanie mogą składać osoby fizyczne i inne podmioty uprawnione, których nieruchomości, zostały ujęte
w gminnej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 85% kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 680 zł za 1 Mg (tonę) unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest. Pozostałą częścią kosztów obciążony zostanie wnioskodawca (właściciel nieruchomości).
Kosztami kwalifikowanymi zadania są koszty demontażu, zbierania, transportu
i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Przybliżony termin realizacji zadania sierpień - wrzesień 2017 roku.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w Urzędzie Miejskim
w Prudniku, w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
(pokój nr 2, 3 i 11) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 marca 2017r. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wzór wniosku o dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Prudniku www.bip.prudnik.pl, w zakładce ochrona środowiska – azbest.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Prudniku w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, pok. nr 2, 3 i 11 (telefon 77/4066241, 77/4066210 lub 77/4066260).
Burmistrz Prudnika
Franciszek Fejdych
Wniosek o dofiinansowanie usunięcia azbestu Prudnik.doc
zalacznik nr 2 do wniosku.doc
zalacznik nr 3 do wniosku.doc
załącznik nr 5 do wniosku.docx
PUA Prudnik projekt 6.07.pdf
Prognoza do PUA Prudnik projekt 6.07.2016 .pdf
Informacja - azbest.pdf