Urząd Miejski w Prudniku Biuletyn Informacji Publicznej

RAPORT O STANIE GMINY 2019

INFORMACJA O DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY PRUDNIK
ZA 2018 ROK

Informuję, że w dniu 31 maja 2019 r. Burmistrz Prudnika zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, przedłożył Radzie Miejskiej w Prudniku Raport o stanie Gminy Prudnik za 2018 r.

Raport będzie rozpatrywany w ramach debaty przez radnych na sesji Rady Miejskiej w dniu 27 czerwca 2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku ul. Kościuszki 3 sala nr 117. W debacie nad raportem mogą zabierać głos również mieszkańcy naszej Gminy. Aby uczestniczyć w debacie należy złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenia należy składać najpóźniej do dnia 26 czerwca 2019 r. w Biurze Rady Miejskiej I piętro pokój nr 114 lub Sekretariacie Urzędu Miejskiego I piętro pokój nr 102.

Liczba mieszkańców biorących udział w debacie może być ograniczona do 15 osób.

 

         ZAPRASZAMY

Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Prudniku

Alicja Isalska

Załączniki:

PDFRaport o stanie gminy 2019.pdf

RTFzgłoszenie do debaty.rtf
 

Metryczka
  • wytworzono:
    03-06-2019
    przez: Marek Radom
  • opublikowano:
    03-06-2019 11:51
    przez: Tadeusz Górecki
  • zmodyfikowano:
    03-06-2019 13:50
    przez: Tadeusz Górecki
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Prudniku
    odwiedzin: 460
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Prudniku
48-200 Prudnik
ul. Kościuszki 3
NIP: 755 19 11 362 REGON: 531413188
Numer konta: 57 8905 0000 2001 0000 0215 0104

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 66 200-202
fax: 77 40 66 228
e-mail: um@prudnik.pl
strona www: prudnik.pl

logo_ebo.png
Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×