|
Nazwa usługi: |
Wydawanie zaświadczeń : 1) o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku 2) o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego |
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Rynek 1, (Ratusz) Urząd Stanu Cywilnego, I piętro, tel. 77 4066245-46 - poniedziałek - 7:15-16:30
|
Podstawa prawna:
|
|
Opłata skarbowa: |
|
Termin załatwienia sprawy: |
Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni. Praktycznie zaświadczenia wydawane są od ręki. |
Tryb odwoławczy:
|
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie w ciągu 7 dni od dnia otrzymania postanowienia do Wojewody Opolskiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. |
Wymagane dokumenty: |
|
Informacje
|
Zaświadczenie wydaje się na wniosek :
Zaświadczenie może zostać wydane na wniosek innych osób niż wymienione wcześniej jeżeli wykażą interes prawny oraz na wniosek organizacji społecznej gdy jest to uzasadnione celami statutowymi oraz gdy przemawia za tym interes społeczny. Do pobrania : Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf (46,72KB)
|
Opracowała: Aleksandra Wójs
Sprawdził: Naczelnik Wydziału - Danuta Król
Zatwierdził: Sekretarz Gminy - Marek Radom