Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, Wydział Organizacyjny, tel. 077 40 66 200, fax 077 40 66 228, e-mail: Godz. pracy –
poniedziałek: 7:15-16:30
wtorek – czwartek: 7:15-15:15
piątek: 7.15-14:00
|
Wymagane dokumenty:
|
Dotyczy skarg i wniosków składanych przez Obywateli, przekazanych przez redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez organy gminy, Burmistrza Prudnika, pracowników Urzędu Miejskiego, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Wzór protokołu stanowi załącznik do informacji.
Skargi i wnioski przyjmowane są w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3 - przez:
- Burmistrza Prudnika w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:30 pok. 102, I piętro,
- Naczelników Wydziałów i pracowników Urzędu codziennie w godzinach pracy,
- Przewodniczącego i radnych Rady Miejskiej w poniedziałek w godzinach od 14:00 do 15:00 zgodnie z harmonogramem dyżurów, pok. 114, I piętro
Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych przyjmują skargi i wnioski w każdy poniedziałek od godziny 13:00 w siedzibie swoich jednostek.
Osoba koordynująca przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków: Sekretarz Gminy Marek Radom, tel. 077 406 62 05
|
Termin załatwienia sprawy:
|
Skargi i wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiedzi na skargi i wnioski udziela się pisemnie i przesyła listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
|