Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - Konkurs na stanowisko Dyrektora Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU

Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

STANOWISKO
„DYREKTOR MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ W PRUDNIKU”

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury konkursowej, na w/w stanowisko został wybrany Pan Marcin Husak zam. w Prudniku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Marcin Husak spełnił wymagania stawiane w ogłoszeniu konkursu.

Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku wykazała, że Pan Marcin Husak posiada  odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak


INFORMACJA DOT. KONKURSU NA STANOWISKO
DYREKTORA
MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ W PRUDNIKU

W pierwszym etapie konkursu komisja konkursowa zapoznała się z dokumentami złożonymi przez kandydatów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o konkursie. Do rozmowy kwalifikacyjnej zaproszono jednego kandydata.

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 28 marca 2022 r. w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.

Godzina przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana kandydatowi telefonicznie.

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak


OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ
W PRUDNIKU

Burmistrz Prudnika ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektor Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku
ul. Bolesława Chrobrego 5,  48 – 200 Prudnik


1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1)    obywatelstwo polskie;
2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3)    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)    nieposzlakowana opinia;
5)    wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane specjalności: muzealnictwo, archeologia, historia, prawo, ekonomia w zakresie zarządzania instytucjami kultury);
6)    doświadczenie zawodowe – minimum 5-letni staż pracy, w tym 3 lata stażu pracy na stanowiskach kierowniczych w Muzeach, zgodnie z ustawą o muzeach.


2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1)    znajomość zasad funkcjonowania jednostek instytucji kultury oraz znajomość przepisów z obszaru działania Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku, w tym ustaw: o muzeach, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks pracy;
2)    mile widziana znajomość języka obcego;
3)    znajomość historii obszaru działania Muzeum Ziemi Prudnickiej;
4)    dyspozycyjność;
5)    posiadanie umiejętności:
a) organizacyjno – menadżerskich, szczególnie w dziedzinie działalności kulturalnej
     i twórczości artystycznej,
b) kierowania zespołami ludzkimi,
c) pracy w zespole;
6)    dobry stan zdrowia, pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
7)    znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych w tym środków z programów UE.


3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)    nadzór nad działalnością Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku;
2)    kierownictwo w sprawach działalności podstawowej i administracyjnej;
3)    pełnienie nadzoru nad zbiorami i ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum;
4)    zarządzanie i reprezentowanie Muzeum na zewnątrz;
5)    przedstawianie właściwym organom, instytucjom i Burmistrzowi Prudnika planów rzeczowych i finansowych, sprawozdań oraz wniosków inwestycyjnych;
6)    naczelna redakcja wydawnictw muzealnych;
7)    wydawanie regulaminów i zarządzeń;
8)    zapewnienie funkcjonowania kontroli zarządczej;
9)    zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami Muzeum oraz podejmowanie decyzji wynikających ze stosunku pracy.

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)    miejsce pracy – budynek Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku przy ul. Bolesława Chrobrego 5, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych w budynku wielokondygnacyjnym;
2)    pełny wymiar czasu pracy;
3)    praca wymagająca umiejętności podejmowania decyzji,  umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi;
4)    stosunek pracy z powołania na okres 7 lat.

5. W miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny;
2)    życiorys (CV);
3)    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4)    kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
5)    kserokopie dokumentów potwierdzających  posiadane wykształcenie;
6)    kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
7)    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
10)    koncepcja funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku uwzględniająca warunki organizacyjno-finansowe Muzeum oraz program jego działania na okres 7 lat, w tym:
a) określenie roli Muzeum w środowisku lokalnym,
b) zarządzanie wchodzącymi w jego skład obiektami,
c) wizja rozwoju Muzeum.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 marca 2022 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku.” W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.


8. Konkurs przeprowadzony będzie w formie oceny pisemnych koncepcji funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami.


9. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

10. Dodatkowe informacje dot. konkursu można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Prudniku pok. Nr 120 oraz telefonicznie pod numerem 774066205 lub 774066209.
W terminie od 14 do 15 marca 2022 r., po uzgodnieniu z Wydziałem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Prudniku istnieje możliwość zapoznania się z dokumentami dotyczącymi warunków organizacyjno-finansowych funkcjonowania Muzeum oraz informacjami o jego działalności.
Kontakt: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, tel. 77 406 62 05.


11. Kandydata na stanowisko wyłoni komisja konkursowa, która zostanie powołana odrębnym zarządzeniem.

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 27 grudzień 2022 20:24 SM32