INFORMACJA O WYNIKACH KONKURSU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
STANOWISKO
„DYREKTOR MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ W PRUDNIKU”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury konkursowej, na w/w stanowisko został wybrany Pan Marcin Husak zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Marcin Husak spełnił wymagania stawiane w ogłoszeniu konkursu.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku wykazała, że Pan Marcin Husak posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. KONKURSU NA STANOWISKO
DYREKTORA
MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ W PRUDNIKU
W pierwszym etapie konkursu komisja konkursowa zapoznała się z dokumentami złożonymi przez kandydatów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o konkursie. Do rozmowy kwalifikacyjnej zaproszono jednego kandydata.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 28 marca 2022 r. w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.
Godzina przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana kandydatowi telefonicznie.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA MUZEUM ZIEMI PRUDNICKIEJ
W PRUDNIKU
Burmistrz Prudnika ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektor Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku
ul. Bolesława Chrobrego 5, 48 – 200 Prudnik
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane specjalności: muzealnictwo, archeologia, historia, prawo, ekonomia w zakresie zarządzania instytucjami kultury);
6) doświadczenie zawodowe – minimum 5-letni staż pracy, w tym 3 lata stażu pracy na stanowiskach kierowniczych w Muzeach, zgodnie z ustawą o muzeach.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość zasad funkcjonowania jednostek instytucji kultury oraz znajomość przepisów z obszaru działania Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku, w tym ustaw: o muzeach, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks pracy;
2) mile widziana znajomość języka obcego;
3) znajomość historii obszaru działania Muzeum Ziemi Prudnickiej;
4) dyspozycyjność;
5) posiadanie umiejętności:
a) organizacyjno – menadżerskich, szczególnie w dziedzinie działalności kulturalnej
i twórczości artystycznej,
b) kierowania zespołami ludzkimi,
c) pracy w zespole;
6) dobry stan zdrowia, pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
7) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych w tym środków z programów UE.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) nadzór nad działalnością Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku;
2) kierownictwo w sprawach działalności podstawowej i administracyjnej;
3) pełnienie nadzoru nad zbiorami i ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum;
4) zarządzanie i reprezentowanie Muzeum na zewnątrz;
5) przedstawianie właściwym organom, instytucjom i Burmistrzowi Prudnika planów rzeczowych i finansowych, sprawozdań oraz wniosków inwestycyjnych;
6) naczelna redakcja wydawnictw muzealnych;
7) wydawanie regulaminów i zarządzeń;
8) zapewnienie funkcjonowania kontroli zarządczej;
9) zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami Muzeum oraz podejmowanie decyzji wynikających ze stosunku pracy.
4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy – budynek Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku przy ul. Bolesława Chrobrego 5, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych w budynku wielokondygnacyjnym;
2) pełny wymiar czasu pracy;
3) praca wymagająca umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi;
4) stosunek pracy z powołania na okres 7 lat.
5. W miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
6) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
10) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku uwzględniająca warunki organizacyjno-finansowe Muzeum oraz program jego działania na okres 7 lat, w tym:
a) określenie roli Muzeum w środowisku lokalnym,
b) zarządzanie wchodzącymi w jego skład obiektami,
c) wizja rozwoju Muzeum.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 marca 2022 r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku.” W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
8. Konkurs przeprowadzony będzie w formie oceny pisemnych koncepcji funkcjonowania i rozwoju Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami.
9. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
10. Dodatkowe informacje dot. konkursu można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Prudniku pok. Nr 120 oraz telefonicznie pod numerem 774066205 lub 774066209.
W terminie od 14 do 15 marca 2022 r., po uzgodnieniu z Wydziałem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Prudniku istnieje możliwość zapoznania się z dokumentami dotyczącymi warunków organizacyjno-finansowych funkcjonowania Muzeum oraz informacjami o jego działalności.
Kontakt: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik ul. Kościuszki 3, tel. 77 406 62 05.
11. Kandydata na stanowisko wyłoni komisja konkursowa, która zostanie powołana odrębnym zarządzeniem.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak