Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej
protokol-z-postepowania---unieszkodliwienie-wyrobow-zawierajacych-azbest-z-terenu-gm.pdf50.44 KB
Burmistrz Prudnika ogłasza procedurę zapytania ofertowego na wykonanie zadania: „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Prudnik w 2023 r.”
Zadanie obejmuje demontaż pokrycia dachowego i elewacji z płyt falistych i płaskich, załadunek, transport oraz unieszkodliwianie w ilości ok. 48,50 Mg (ok. 2 880,00 m2) oraz transport, załadunek i unieszkodliwienie zdeponowanych na nieruchomościach płyt azbestowych w ilości ok. 29,143 Mg (ok. 1 847,12 m²) pochodzących z terenu Gminy Prudnik.
Łączna ilości odpadów zawierających azbest to ok. 77,643 Mg (4 727,12 m²).
Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia daty wykonywania prac z właścicielem (posiadaczem) nieruchomości oraz sporządzenia harmonogramu, jednakże całość robót musi zostać ukończona do dnia 07.08.2023 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w opisie zapytania ofertowego.
Jedynym kryterium będzie cena o znaczeniu 100%.
Oferty należy składać w terminie do dnia 03.03.2023r. do godz. 14:00 Oferta może być złożona za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres Zamawiającego: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3.
Osoby uprawnione do kontaktu z oferentem:
Jadwiga Mulik, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 3, tel. 77/4066210
Szymon Kroczak, Urząd Miejski w Prudniku, pokój nr 8, tel. 77/4066212
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka
Pliki do pobrania:
zalacznik-nr-1---wykaz-nieruchomosci-objetych-zadaniem.pdf130.69 KB
zalacznik-nr-2---oferta-wykonawcy.docx19.72 KB
zalacznik-nr-3---kosztorys-ofertowy.docx25.3 KB
zalacznik-nr-4---oswiadczenie.docx15.98 KB