Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - Zaproszenie do składania ofert cenowych

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Prudnik zaprasza do składania ofert cenowych na zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej, Biuletynu Informacji Publicznej, zapewnienie nieograniczonej liczby kont e-mail oraz usługę hostingową na okres 36 miesięcy  zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym:

1. Zamawiający: Gmina Prudnik

                              ul. Kościuszki 3, 48-200  Prudnik

                              tel. 77 40 66 200,   fax  77 40 66 228, e-mail:

                              www.bip.prudnik.pl

                                       

2. Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej dostosowanych do standardów dostępności cyfrowej WCAG 2.1 zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 848 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, przeniesienie treści z dotychczasowych serwisów, zapewnienie nieograniczonej liczby kont e-mail oraz usługa hostingowa  na okres 36 miesięcy.

Zakres usługi:

1) Zakres przedmiotowy postępowania:

a) Hosting stron bez limitu transferu wraz z domeną, nieograniczona liczba kont e-mail.

b) Aktualizacja treści strony internetowej (zmiana układu graficznego, usuwanie usterek technicznych);

c) Opracowanie graficzne strony;

d) Migracja danych dotyczących ze strony www.prudnik.pl oraz www.bip.prudnik.pl;

2) Zarządzanie treścią musi odbywać się przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej;

3) Domena www będzie utrzymywana na serwerze hostingowym Wykonawcy lub serwerze zewnętrznym z którym Wykonawca ma umowę;

4) Portal musi posiadać szatę graficzną dostosowaną do systemu identyfikacji wizualnej Urzędu Miejskiego w Prudniku.

5) Portal i BIP powinien być wykonany przy pomocy otwartego interpretowanego języka skryptowego;

6) Kodowanie polskich znaków na stronie www odbywa się wg. Standardu UTF-8;

7) Każda treść powinna zawierać metkę informacyjną zawierającą: datę i godzinę utworzenia artykułu oraz autora artykułu. Wprowadzający ustala datę i godzinę obowiązywania i zakończenia obowiązywania informacji;

8) Strony powinny zostać wyposażone w mechanizm automatycznej archiwizacji dokumentów z określonym czasem publikacji i możliwości korzystania z archiwum. Administrator ma możliwość swobodnej decyzji dotyczącej przedłużenia czasu publikacji, automatycznej archiwizacji. Stara witryna powinna być integralną częścią strony.

9) Strony www powinny być responsywne tj. samoczynnie dostosowywać się do rozdzielczości urządzenia na jakim jest wyświetlana;

10) Edytor treści musi zawierać możliwość tworzenia semantycznych elementów HTML takich jak nagłówki czy listy wypunktowane;

11) Strona internetowa musi umożliwiać odtwarzanie zdjęć oraz elementów multimedialnych (audio, video);

12) Strony muszą posiadać mechanizm umożliwiający wyświetlanie informacji o czasowej niedostępności serwisu z powodów technicznych,

13) Mapa serwisu powinna być tworzona automatycznie,

14) Strony internetowe muszą być wyświetlane w głównych przeglądarkach internetowych: Microsoft Edge, Mozzila Firefox, Opera, Google Chrom,

15) Strony www powinny zawierać wyszukiwarkę umożliwiająca użytkownikowi przeszukanie serwisu, zarówno proste jak i zaawansowane,

16) Strona www powinna posiadać wbudowane zabezpieczenia, w tym odporność na próby uzyskania dostępu poprzez znane formy włamań, stosować wyrażenia regularne w formularzach, stosować bezpieczne połączenia oparte o protokół SSL, tam gdzie jest to niezbędne, odporność na zmiany treści za pomocą specjalnych skryptów i manipulacji w zapytaniach do bazy danych;

17) Narzędzie do obsługi serwisu muszą spełniać zalecenia ATAG i być dostępne dla użytkowników niepełnosprawnych;

18) Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania stron www do standardów dostępności cyfrowej WCAG 2.1 w myśl ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

19) Warunkiem odbioru serwisu i dokonania płatności jest spełnienie wymogów wskazanych w zapytaniu ofertowym;

20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia zewnętrznego audytu spełnienia wymagań WCAG 2.1.

21) Panel administratora musi posiadać moduł statystyk, m.in. liczbę odsłon.

22) Portal musi umożliwiać tworzenie nowych kategorii (struktury hierarchicznej treści);

23) Tworzenie nieograniczonej liczby nowych użytkowników oraz przypisywanie im wybranej funkcji administracyjnych oraz edycji określonych części serwisu;

24) Dokonywane zmiany na stronie muszą być widoczne natychmiast po zapisaniu lub zdefiniowaniu uprzednio w dacie publikacji;

25) Narzędzia administracyjne muszą dawać możliwość dalszej rozbudowy serwisu po zakończeniu prac wdrożeniowych;

27) Administrator strony powinien mieć możliwość dodawania, usuwania i modyfikowania zawartości stron

28) Na stronie zostaną umieszczone linki w postaci banerów: BIP, ePUAP, Esesja,

29) Edytor artykułów typu WYSIWYG wraz z możliwością przełączenia na kod HTML:

a) Komponent edytora tekstu, ze szczególnym uwzględnieniem: pogrubienie, kursywa, podkreślenie, przekreślenie, indeks dolnym, indeks górny, punktowanie, numeracja, rozmiar czcionki, kolor czcionki, wyróżnienie, kolor tła, opcja: zmniejsz, zwiększ wcięcie,

b) Wstaw: obraz, film, dźwięk, tabela, hiperłącze, galeria,

c) Narzędzie tabel,

d) Automatyczne wstawianie znacznika – czytaj dalej,

e) Opcje edycji tekstu – kopiuj, wklej, wytnij, wklej jako tekst, zaznacz wszystko,

f) Tworzenie tzw. Opis treści, zakotwiczenie linków,

g) Opcja drukowania artykułów,

h) Opcje wyrównania tekstu,

i) Opcja: pisownia i gramatyka,

j) Możliwość konstruowania ankiet, wyświetlania aktualności z innych witryn.

k)Interaktywny kalendarz, z możliwością podłączania artykułów z innych stron.

Wymagania funkcjonalne:

1) Budowa modułowa – możliwość dodawania nowych funkcjonalności (modułów) bez całościowej przebudowy portalu,

2) Możliwość tworzenia wstępów do artykułów w postaci tekstu i/lub zdjęcia;

3) Możliwość publikacji załączników w postaci plików doc, xls, ppt, rtf, odt oraz innych plików tekstowych, plików pdf, jpg, gif, png, swf, mpg, mp3, avi, wmv, zip, rar, 7z, mkv, mp4 opatrzonych odpowiednimi ikonkami oraz innych plików dowolnego formatu opatrzonych właściwą dla nich ikonką,

4) Mechanizm umożliwiający widok w panelu administracyjnym pełnej listy artykułów w wybranym dziale, możliwość blokowania artykułów,

5) Możliwość tworzenia wstępów do artykułów w postaci tekstu i/ lub zdjęcia i możliwość swobodnego definiowania, w których częściach serwisu mają pojawiać się wstępy, a w których całe artykuły;

6) Mechanizm odnotowujący aktualną oraz sumaryczną liczbę użytkowników strony internetowej w czasie rzeczywistym;

7) Wykonawca zapewnia opiekę techniczną nad stronami www oraz kontami e-mail na okres obowiązywania gwarancji, czyli 36 miesiący.

Obowiązki Wykonawcy:

1) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania projektu/wizualizacji dla każdej ze stron (BIP i Portal). Zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego, aż do momentu wyboru finalnej wersji projektu graficznego strony,

2) Wykonawca zobowiązuje się do wykazania legalności kodu źródłowego strony i prawa do jego używania na podstawie złożonego oświadczenia;

3) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wsparcia szkoleniowego z obsługi witryny;

4) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania pełnego opisu technicznego zbudowanego serwisu,

5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania utworzonego serwisu na nośniku danych, który będzie zawierał komplet zbiorów danych pozwalających na uruchomienie od zera całego serwisu w oparciu o dane z tego nośnika,

6) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający nabywa od Wykonawcy autorskie prawa majątkowe do strony internetowej, bezterminowo, na zasadzie wyłączności,

7) Zamawiający dokona testowania strony pod kątem dostępności oraz uruchomienia strony internetowej. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia poprawek. Zamawiający zastrzega sobie dokonanie czynności sprawdzających i testowych w okresie do 5 dni roboczych.

Gwarancja:

1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru,

2) Wykonawca zobowiązuje się udzielać wsparcia technicznego dla administratora portalu w okresie gwarancyjnym, polegająca na udzieleniu administratorowi pomocy w zakresie konfiguracji i poprawnej pracy z systemami CMS;

3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania powstałych w okresie gwarancyjnym usterek w terminie 24 godzin roboczych od chwili przekazania informacji o usterce przez Zamawiającego, natomiast w przypadku jeżeli usunięcie błędu wymaga uzasadnionego nakładu pracy przekraczającego 24 godziny Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie usunięcia usterki.

3. Termin realizacji: 30 dni robocze od dnia zawarcia umowy.

4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się posiadaniem doświadczenia w wykonaniu co najmniej 10 usług budowy, wdrożenia i utrzymania strony internetowej uwzględniającej wymogi ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 848 z późn. zm.). Wykonawca powinien załączyć do oferty wykaz usług  zawierający nazwę zamawiającego, wartość przedmiotu zamówienia, datę wykonania usługi, zakres przedmiotu zamówienia oraz referencje wskazujące na należyte wykonanie umowy.

3. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od zawarcia umowy.

4. Sposób obliczenia ceny i przygotowania oferty:

Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, W ofercie należy podać cenę łączną z podatkiem VAT (brutto) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie  z obowiązującymi przepisami.

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

E-mail:  lub przesłać na adres:

Urząd Miejski w Prudniku

ul. Kościuszki 3 

48-200 Prudnik,

sekretariat – pok. 102

  nie później niż o godzinie 10:00.  w dniu  7 października 2022 r.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert złożonych przy uwzględnieniu następujących kryteriów: 

- cena  - 100 %

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak

docxZałącznik do zapytania.docx13.47 KB

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 30 grudzień 2022 12:45 SM32