Strony
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
UWAGA – nowy obowiązek od 1 lipca 2021r. - złóż deklarację dotyczącą źródeł ciepła i spalania paliw!
Od 1 lipca 2021r. każdy właściciel lub zarządca budynku mieszkalnego i niemieszkalnego będzie zobowiązany do złożenia deklaracji o posiadanym źródle ciepła do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) – Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
Deklarację można złożyć:
- w formie elektronicznej poprzez stronę www.zone.gunb.gov.pl,
- w formie papierowej - wypełniony dokument można wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Prudniku przy ul. Kościuszki 3
Wzór deklaracji w formie papierowej dostępny jest TUTAJ oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Krzysztof Halek (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
- Odsłony: 925
Zgłoszenie przydomowej oczyszczalni ścieków22.34 KB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Wioleta Kosek (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
- Odsłony: 1003
Informacja dot. naboru
Burmistrz Prudnika informuje, że w wyniku ogłoszonego naboru na członka Rady Nadzorczej Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego wpłynęła 1 oferta.
Nie dokonano wyboru kandydata na członka Rady Nadzorczej Spółki.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Burmistrz Prudnika ogłasza nabór na członka Rady Nadzorczej Spółki Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego.
Kandydat do Rady Nadzorczej Spółki, zgodnie z art. 10 a ust. 5 ustawy o gospodarce komunalnej powinien spełniać wymogi dla kandydatów na członków organów nadzorczych, o których mowa w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym, z wyłączeniem posiadania pozytywnej opinii Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające te wymogi, w tym między innymi:
- CV wraz z opisem przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej, z której wynika co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę lub świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek, a także spełnienie przynajmniej jednego z wymogów określonych w art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. a-j ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1302 z późn. zm.)
- odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów
- odpis lub kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje, o których mowa w art.19 ust. 1 pkt 1 lit. a-j ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym
Informacji dot. naboru udziela Wydział Organizacyjny Urzędu Miejskiego tel. 77 4066205.
Oferty należy składać na adres Urzędu Miejskiego w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, e-mail: – w terminie do dnia 2 listopada 2020 r.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
Ogłoszenie z dnia 22-02-2019782.29 KB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Anna Szkwarek (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
- Odsłony: 1635
WYKAZ JEDNOOSOBOWYCH SPÓŁEK GMINY PRUDNIK
Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
48-200 Prudnik
ul. Piastowska 42
skład Rady Nadzorczej http://tbsprudnik.pl/web.n4?go=36
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-rady-nadzorczej.pdf40.29 KB
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-zarzadu.pdf57.12 KB
Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.
48-200 Prudnik
ul. Przemysłowa 1
tel.: 77 436 32 65, 77 436 33 49
e-mail:
www: https://zukprudnik.pl/257/strona-glowna.html
skład Rady Nadzorczej http://bip.zukprudnik.pl/329/115/organy-spolki.html
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-rady-nadzorczej-1.pdf40.67 KB
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-zarzadu-1.pdf56.51 KB
Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik sp. z o.o.
48-231 Lubrza
ul. Zielona 1
tel.: 77 436 30 25, 77 436 33 11
e-mail:
skład Rady Nadzorczej https://www.zecp.com.pl/firma/wladze-spolki
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-rady-nadzorczej-2.pdf40.58 KB
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-zarzadu-2.pdf64.45 KB
48-200 Prudnik
ul. Poniatowskiego 1
www: http://www.zwikprudnik.pl/
skład Rady Nadzorczej http://zwikprudnik.biuletyn.info.pl/17/50/organy-i-zarzad-spolki.html
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-rady-nadzorczej-3.pdf40.58 KB
zasady-ksztaltowania-wynagrodzen-czlonkow-zarzadu-3.pdf64.45 KB
zasady-nadzoru-wlascicielskiego-nad-spolkami-z-udzialem-gminy-prudnik.pdf2.86 MB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Anna Muzyka (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
- Odsłony: 83341
Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz.1062), Burmistrz Prudnika wyznaczył w Urzędzie Miejskim w Prudniku koordynatora do spraw dostępności.
Funkcję tę pełni: Pan Marek Radom - Sekretarz Gminy;
Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok nr 120, telefon kontaktowy 77 406 62 05, e-mail:
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Prudnik;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 wyżej cytowanej ustawy;
3) monitorowanie działalności w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021
plan-dzialania.pdf570.63 KB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
raport.pdf69.13 KB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Anna Szkwarek (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
- Odsłony: 1168