INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
STANOWISKO „PODINSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA I REMONTÓW”
W ramach naboru na stanowisko „Podinspektor ds. budownictwa i remontów” wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła wymagań formalnych. W związku z powyższym nabór na w/w stanowisko uznano za nierozstrzygnięty.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. budownictwa i remontów”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie:
- wyższe budowlane (kierunkowe) lub pokrewne (w tym np.: architektura lub architektura i urbanistyka, inżynieria środowiska, budownictwo hydrotechniczne, inżynieria
i gospodarka wodna, melioracja) i 3- letni staż pracy lub
- wykształcenie średnie kierunkowe i 5-letni staż pracy.
Do naboru zaprasza się również osoby będące w toku odbywania studiów o kierunku budownictwo (min. ukończony 5 semestr studiów 1 stopnia).
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postepowania administracyjnego;
- mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych oraz umiejętność kosztorysowania;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych;
- pożądane cechy charakteru: umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowywanie projektów planów rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych
i remontów w ramach budżetu gminy; - realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych obiektów budowlanych przyjętych do realizacji;
- przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej;
- sprawdzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych zadań;
- prowadzenie dokumentacji realizacji procesu inwestycyjnego;
- rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych wraz
z przygotowaniem druków „OT” i „PT”; - prawidłowe realizowanie procesów inwestycyjnych i remontów w przypisanym zakresie;
- wnioskowanie i przygotowywanie propozycji ewentualnych zmian w planach zadań rzeczowych w zakresie przypisanym stanowisku pracy;
- pełnienie obowiązków koordynatora w zakresie posiadanych uprawnień na zadaniach realizowanych w ramach budżetu gminy;
- prowadzenie sprawozdawczości i opracowywanie okresowych, zbiorczych informacji z realizacji zadań;
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie środków ujętych w budżecie gminy na realizację zadań rzeczowych w zakresie zadań określonych zakresem czynności;
- przygotowywanie materiałów do realizacji zadań określonych zakresem czynności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie kosztorysów inwestorskich na zadania rzeczowe wynikające
z zakresu obowiązków.
- opracowywanie projektów planów rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze;
- pełny wymiar czasu pracy;
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 20 lutego 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. budownictwa i remontów”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak