Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - Nabór na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. budownictwa i remontów

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU

Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

STANOWISKO „PODINSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA I REMONTÓW”

W ramach naboru na stanowisko „Podinspektor ds. budownictwa i remontów” wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła wymagań formalnych. W związku z powyższym nabór na w/w stanowisko uznano za nierozstrzygnięty.

Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak

 

BURMISTRZ PRUDNIKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Miejskim w Prudniku,  48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

„Podinspektor ds. budownictwa i remontów”

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie:

-  wyższe budowlane (kierunkowe) lub pokrewne (w tym np.: architektura lub architektura i urbanistyka, inżynieria środowiska, budownictwo hydrotechniczne, inżynieria
i gospodarka wodna, melioracja) i 3- letni staż pracy lub

- wykształcenie średnie kierunkowe i 5-letni staż pracy.

 Do naboru zaprasza się również osoby będące w toku odbywania studiów o kierunku budownictwo (min. ukończony 5 semestr studiów 1 stopnia).

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postepowania administracyjnego;
  • mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych oraz umiejętność kosztorysowania;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych;
  • pożądane cechy charakteru: umiejętność pracy w zespole.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • opracowywanie projektów planów rocznych i wieloletnich zadań inwestycyjnych
      i remontów w ramach budżetu gminy;
    • realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych obiektów budowlanych przyjętych do realizacji;
    • przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej;
    • sprawdzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych zadań;
    • prowadzenie dokumentacji realizacji procesu inwestycyjnego;
    • rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych wraz
      z przygotowaniem druków „OT” i „PT”;
    • prawidłowe realizowanie procesów inwestycyjnych i remontów w przypisanym zakresie;
    • wnioskowanie i przygotowywanie propozycji ewentualnych zmian w planach zadań rzeczowych w zakresie przypisanym stanowisku pracy;
    • pełnienie obowiązków koordynatora w zakresie posiadanych uprawnień na zadaniach realizowanych w ramach budżetu gminy;
    • prowadzenie sprawozdawczości i opracowywanie okresowych, zbiorczych informacji z realizacji zadań;
    • przestrzeganie dyscypliny budżetowej w zakresie środków ujętych w budżecie gminy na realizację zadań rzeczowych w zakresie zadań określonych zakresem czynności;
    • przygotowywanie materiałów do realizacji zadań określonych zakresem czynności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
    • przygotowywanie kosztorysów inwestorskich na zadania rzeczowe wynikające
      z zakresu obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV ),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do  20 lutego 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. budownictwa i remontów”.

Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.

Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .

Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. środa, 05 luty 2025 06:59 Tadeusz Górecki
Artykuł został zmieniony. piątek, 28 luty 2025 09:23 Anna Muzyka
Artykuł został zmieniony. piątek, 28 luty 2025 09:23 Anna Muzyka