INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
PODINSPEKTOR DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZEZWOLEŃ
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Patrycja Domańska zamieszkała w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Patrycja Domańska spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Patrycja Domańska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
06.03.2025. Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. kontroli wewnętrznej i zezwoleń”
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie:
- wyższe ekonomiczne i 3- letni staż pracy lub
- wykształcenie średnie ekonomiczne i 5-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o sporcie, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
2) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, pism oraz zaleceń, uwag i opinii w protokołach kontroli;
3) swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Office;
4) dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dokładność, staranność, terminowość, odpowiedzialność
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) przygotowywanie i prowadzenie postępowań kontrolnych, ujętych w rocznym planie kontroli oraz zleconych przez Burmistrza, zgodnie z Regulaminem Kontroli;
b) podejmowanie niezbędnych czynności wyjaśniających w ramach postępowań przedkontrolnych, w zakresie niezbędnym do przygotowania kontroli;
c) zgłaszanie propozycji do rocznych planów kontroli;
d) kompletowanie akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;
e) współpraca z wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań kontrolnych;
f) przygotowanie materiałów dla potrzeb Burmistrza oraz innych podmiotów;
g) ciągłe doskonalenie stosowanych technik pracy oraz aktualizacja i podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym poprzez samokształcenie;
h) przeprowadzanie analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi;
i) koordynacja zadań kontrolnych wskazanych przez przełożonego;
j) realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze;
2) pełny wymiar czasu pracy;
3) narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV );
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 lutego 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. kontroli wewnętrznej i zezwoleń”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak