Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. kontroli wewnętrznej i zezwoleń

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

PODINSPEKTOR DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZEZWOLEŃ

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Patrycja Domańska zamieszkała w Prudniku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Patrycja Domańska spełniła wymagania stawiane przy naborze.

Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Patrycja Domańska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.

                                                           06.03.2025.     Burmistrz Prudnika

Grzegorz Zawiślak

                                                                                 

BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku,  48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. kontroli wewnętrznej i zezwoleń”

 

1.      Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      wykształcenie:

-  wyższe ekonomiczne i  3- letni staż pracy lub

- wykształcenie średnie ekonomiczne  i 5-letni staż pracy.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym,  ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,  ustawy o sporcie,  ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,  ustawy o działalności pożytku publicznego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;  

2) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, pism oraz zaleceń, uwag i opinii w protokołach kontroli;

3) swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Office;

4) dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, dokładność, staranność, terminowość, odpowiedzialność

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a)  przygotowywanie i prowadzenie postępowań kontrolnych, ujętych w rocznym planie kontroli oraz zleconych przez Burmistrza, zgodnie z Regulaminem Kontroli;

b) podejmowanie niezbędnych czynności wyjaśniających w ramach postępowań przedkontrolnych, w zakresie niezbędnym do przygotowania kontroli;

c) zgłaszanie propozycji do rocznych planów kontroli;

d) kompletowanie akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;

e) współpraca z wydziałami  Urzędu w zakresie realizowanych zadań kontrolnych;

f) przygotowanie materiałów dla potrzeb Burmistrza oraz innych podmiotów;

g) ciągłe doskonalenie stosowanych technik pracy oraz aktualizacja i podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym poprzez samokształcenie;

h) przeprowadzanie analizy oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi;

i) koordynacja zadań kontrolnych wskazanych przez przełożonego;

j) realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)      miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze;

2)      pełny wymiar czasu pracy;

3)      narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;

4)      praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV );

3)      kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)      kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających  posiadane wykształcenie;

6)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do  25 lutego 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. kontroli wewnętrznej i zezwoleń”.

Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.

Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .

 

 

Burmistrz Prudnika

 Grzegorz Zawiślak

 

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 14 luty 2025 07:58 Anna Muzyka
Artykuł został zmieniony. piątek, 14 luty 2025 07:59 Anna Muzyka
Artykuł został zmieniony. piątek, 14 luty 2025 08:01 Anna Muzyka
Artykuł został zmieniony. czwartek, 06 marzec 2025 11:38 Anna Muzyka