INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
URZĄD MIEJSKI W PRUDNIKU, 48-200 PRUDNIK, UL. KOŚCIUSZKI 3
STANOWISKO „PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DRÓG”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Alicja Majewska zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Alicja Majewska spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Alicja Majewska posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO „PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI DRÓG”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowana została 1 osoba.
Rozmowa z kandydatką, odbędzie się w dniu 23 maja 2022 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydatka, która została zakwalifikowana zostanie powiadomiona telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„podinspektor ds. ewidencji dróg”
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub geodezji i kartografii albo średnie z zakresu budownictwa lub geodezji i kartografii i 3 lata stażu pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność analizy dokumentacji geodezyjnej,
2) ogólna znajomość przepisów ustawy o drogach i kpa,
3) znajomość infrastruktury gminy,
4) sumienność i samodzielność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z przebiegiem dróg publicznych oraz regulacją gruntów, w tym:
1) przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczenia dróg do poszczególnej kategorii,
2) weryfikacja dokumentacji niezbędnej dla potrzeb prawidłowego uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas dróg,
3) prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
4) określenie szczególnego korzystania z dróg, w tym z wykorzystaniem pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
5) prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem gruntów zajętych pod drogi gminne,
6) prowadzenie uzgodnień i ustaleń w zakresie przebiegu dróg z wykonawcami dokumentacji inwestycyjnych,
7) orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
8) wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
9) wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej,
10) analizowanie projektów podziału pasa drogowego,
11) współdziałanie w sprawach związanych z regulacją istniejących podziałów w pasie drogowym,
12) opiniowanie i uzgadnianie planów zagospodarowania oraz projektów różnego typu obiektów, usytuowanych przy drogach publicznych,
13) sporządzanie informacji o drogach publicznych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
2) pełny wymiar czasu pracy,
3) narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV ),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 20 maja 2022 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. ewidencji dróg”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .