INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
stanowisko „Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Radosław Gajda zam. w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Radosław Gajda spełnił wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pan Radosław Gajda posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
informacja-o-wynikach-naboru.pdf81.4 KB
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej dopuszczone zostały 3 osoby.
Rozmowy z kandydatami, odbędą się w dniu 9 marca 2022 r. od godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 102 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
informacja-dot-naboru.pdf71.81 KB
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
Informujemy, iż do kolejnego etapu naboru tj. testu pisemnego zakwalifikowano 3 osoby. Test pisemny odbędzie się w dniu 7 marca 2022 r. o godz. 14:00 w Urzędzie Miejskim w Prudniku, ul. Kościuszki 3, w pok. Nr 116 /I piętro/.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
informacja-dot-naboru-1.pdf75.79 KB
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności zarządzanie, finanse, rachunkowość lub średnie ekonomiczne i 3-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
a w szczególności ustaw: o podatkach i opatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, - znajomość pozostałych przepisów dotyczących podatków i opłat lokalnych, finansów j.s.t oraz sprawozdawczości budżetowej,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- obsługi komputera, programów Pakiet Office (Word, Excel),
- pożądane cechy charakteru: odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność obowiązkowość, umiejętność pracy z trudnym petentem.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Stanowisko obejmuje zagadnienia z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu, ulg podatkowych, pomocy publicznej, sprawozdawczości podatkowej oraz zagadnień prawno - egzekucyjnych w postępowaniu administracyjnym, w szczególności:
- kompletowanie i weryfikacja wykazów podatkowych,
- prowadzenie kart podatkowych,
- prowadzenie ewidencji podatników podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu,
- prowadzenie rejestrów wymiarowych, sporządzanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu,
- sporządzanie decyzji w sprawach podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego osób fizycznych, podatku od środków transportu, sporządzanie decyzji w zakresie ulg ustawowych,
- prowadzenie wymiaru w zakresie podatku rolnego dla gruntów nie będących gospodarstwem rolnym,
- prowadzenie spraw dotyczących odwołań stron od wymiaru i decyzji podatkowych,
- ustalanie dat rozpoczęcia lub zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej do celów podatkowych,
- ustalanie zmian w posiadaniu nieruchomości (w tym gruntowych) przez właścicieli zgodnie z ewidencją gruntów i budynków prowadzoną przez Starostwo Powiatowe,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie spraw w zakresie kontroli podatkowej w podatkach i opłatach lokalnych,
- prowadzenie spraw w zakresie dochodzenia uiszczenia wpłat opłaty skarbowej, rozpatrywanie wniosków dot. ustalenia zwrotu i nadpłaty opłaty skarbowej,
- prowadzenie księgowości i windykacji z tytułu mandatów karnych i strefy płatnego parkowania – na czas nieobecności pracownika.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze,
- pełny wymiar czasu pracy,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 lutego 2022 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości, podatku od środków transportowych – osoby prawne, pomocy publicznej”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak