BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„podinspektor ds. koordynacji strefy płatnego parkowania i transportu publicznego”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub średnie i 3 letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość funkcjonowania transportu publicznego;
- znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem transportu publicznego i strefy płatnego parkowania.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem transportu publicznego i strefy płatnego parkowania, w tym:
- Koordynacja funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego oraz dworca przy ul. Kościuszki 9;
- Rozpatrywanie wniosków o wydanie abonamentu postojowego na terenie strefy płatnego parkowania;
- Rozpatrywanie reklamacji od nałożonej opłaty dodatkowej;
- Sporządzanie dla Wydziału Finansowo-Budżetowego sprawozdań finansowych, miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych z działalności strefy płatnego parkowania;
- Ewidencjonowanie, rozliczanie i przekazywanie do Wydziału Finansowo-Budżetowego kwot pochodzących z parkomatów;
- Obsługa i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem parkomatów;
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek dworca autobusowego w Prudniku przy ul. Kościuszki 9, praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanych na parterze;
- pełny wymiar czasu pracy,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 24 marca 2023 r. do godz. 13:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski
w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. koordynacji strefy płatnego parkowania i transportu publicznego”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Zastępca Burmistrza Prudnika
Jarosław Szóstka
Informacja o naborze - informacja-dot.-naboru-na-stanowisko.pdf94.41 KB