Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Podinspektor ds. gospodarowania odpadami

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

pdfinformacja o wynikach naboru.pdf69.78 KB

pdfinformacja dot. kolejnego etapu naboru

pdfinformacja-dot.-naboru.pdf182.98 KB

 

BURMISTRZ PRUDNIKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Miejskim w Prudniku,  48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3

„Podinspektor ds. gospodarowania odpadami”

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne albo średnie kierunkowe i 3-letni staż pracy.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie gminnym, ordynacja podatkowa;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych i programów graficznych;
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych;
  • pożądane cechy charakteru: komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, dokładność, odporność na stres.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:
  • naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadkach:
  • niezłożenia deklaracji lub uzasadnionych wątpliwości, co do danych w niej zawartych;
  • nie zawarcia umowy z podmiotem odbierającym odpady w odniesieniu do właścicieli nieruchomości niezamieszkałych;
  • utraty prawa do korzystania ze zwolnienia z tytułu kompostowania odpadów;
  • pozyskiwanie danych z różnych źródeł i rejestrów celem zgromadzenia materiałów dowodowych;
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  • przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • aktualizowanie rejestrów prowadzonych w Referacie;
  • sporządzenie sprawozdań.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys (CV );
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 lipca 2023 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. gospodarowania odpadami”.

Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.

Nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .

Zastępca Burmistrza


Jarosław Szóstka

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 27 czerwiec 2023 11:54 Tadeusz Górecki
Artykuł został zmieniony. wtorek, 27 czerwiec 2023 12:56 Tadeusz Górecki
Artykuł został zmieniony. środa, 09 sierpień 2023 11:57 Tadeusz Górecki
Artykuł został zmieniony. piątek, 18 sierpień 2023 10:55 Anna Szkwarek
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 28 sierpień 2023 13:52 Anna Szkwarek