BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. gospodarowania odpadami”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne albo średnie kierunkowe i 3-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie gminnym, ordynacja podatkowa;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych i programów graficznych;
- umiejętność sporządzania pism urzędowych;
- pożądane cechy charakteru: komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:
- naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadkach:
- niezłożenia deklaracji lub uzasadnionych wątpliwości, co do danych w niej zawartych;
- nie zawarcia umowy z podmiotem odbierającym odpady w odniesieniu do właścicieli nieruchomości niezamieszkałych;
- utraty prawa do korzystania ze zwolnienia z tytułu kompostowania odpadów;
- pozyskiwanie danych z różnych źródeł i rejestrów celem zgromadzenia materiałów dowodowych;
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- aktualizowanie rejestrów prowadzonych w Referacie;
- sporządzenie sprawozdań.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze;
- pełny wymiar czasu pracy;
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV );
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 14 lipca 2023 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. gospodarowania odpadami”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Zastępca Burmistrza
Jarosław Szóstka