INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
STANOWISKO „PODINSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I ORGANIZACJI RUCHU”
W ramach naboru na stanowisko „Podinspektor ds. infrastruktury drogowej i organizacji ruchu” wpłynęła jedna oferta, która nie spełniła wymagań formalnych. W związku z powyższym nabór na w/w stanowisko został unieważniony.
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Podinspektor ds. infrastruktury drogowej i organizacji ruchu”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe o specjalności budowa dróg i mostów lub ogólnobudowlane
i 3- letni staż pracy albo wykształcenie średnie kierunkowe i 5-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane, Kodeks postepowania administracyjnego;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych;
- pożądane cechy charakteru: umiejętność pracy w zespole.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- dokonywanie czynności związanych z zarządzaniem drogami gminnymi;
- opracowywanie wieloletnich i rocznych planów finansowych i rzeczowych w zakresie budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych oraz obiektów mostowych;
- dokonywanie okresowych ocen realizacji planów finansowych i rzeczowych w zakresie budowy modernizacji i utrzymania dróg i obiektów mostowych;
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektów inżynieryjnych dróg gminnych;
- prowadzenie książek dróg, obiektów mostowych;
- kontrola stanu technicznego dróg;
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie utrzymania i ochrony dróg zgodnie
z wymogami w tym zakresie; - rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową;
- rozpatrywanie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego;
- dokonywanie czynności związanych z organizacją ruchu drogowego;
- dokonywanie czynności związanych z przejazdem pojazdu nienormatywnego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze;
- pełny wymiar czasu pracy;
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV ),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 15 grudnia 2023 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Podinspektor ds. infrastruktury drogowej i organizacji ruchu”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak