INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
REFERENT DS. DZIERŻAW, UŻYCZEŃ I SŁUŻEBNOŚCI
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Aleksandra Zając zamieszkała w Prudniku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Aleksandra Zając spełniła wymagania stawiane przy naborze.
Przeprowadzona ocena testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej wykazała, że Pani Aleksandra Zając posiada odpowiednią wiedzę i predyspozycje do zatrudnienia na w/w stanowisku.
INFORMACJA DOT. NABORU NA STANOWISKO
„Referent ds. dzierżaw, użyczeń i służebności”
Informuje się osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne w naborze na w/w stanowisko i spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, że nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach, tj. testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Test pisemny odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 1430 w Urzędzie Miejskim w Prudniku ul. Kościuszki 3, w sali Nr 117 /I piętro/.
Pierwszy etap naboru obejmie znajomość przepisów i umiejętności w zakresie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
BURMISTRZ PRUDNIKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
„Referent ds. dzierżaw, użyczeń i służebności”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie administracyjne, minimum średnie, 1 rok stażu pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami oraz Kodeks Cywilny (w szczególności w zakresie praw do nieruchomości);
- umiejętność sporządzania pism urzędowych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych;
- pożądane cechy charakteru: komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, obowiązkowość, umiejętność sporządzania pism urzędowych.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem nieruchomości stanowiących własność Gminy Prudnik;
- prowadzenie spraw związanych z użyczaniem nieruchomości stanowiących własność Gminy Prudnik;
- prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na gruntach stanowiących własność Gminy Prudnik oraz ustanawianiem służebności na rzecz Gminy Prudnik.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Prudniku przy ul. Kościuszki 3, wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych, praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze;
- pełny wymiar czasu pracy;
- narzędzia pracy: telefon, komputer, kserokopiarka, skaner;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej
6 %. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV );
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 4 marca 2024 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Prudniku lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko „Referent ds. dzierżaw, użyczeń i służebności”.
Aplikacje, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Prudniku.
Nabór przeprowadzony będzie w postaci testu pisemnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530).
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych związanych z naborem na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Prudniku znajduje się na stronie internetowej www.bip.prudnik.pl .
Burmistrz Prudnika
Grzegorz Zawiślak