Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Prudniku - RAPORT O STANIE GMINY ZA 2024 ROK

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej Polityce cookies.

INFORMACJA O DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY PRUDNIK
ZA 2024 ROK

Informuję, że w dniu 5  maja 2025 r. Burmistrz Prudnika zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, przedłożył Radzie Miejskiej w Prudniku Raport o stanie Gminy Prudnik za 2024 r.

Raport będzie rozpatrywany w ramach debaty przez Radnych na sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się  w dniu 29 maja 2025 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Prudniku ul. Kościuszki 3 sala nr 117. W debacie nad raportem mogą zabierać głos również mieszkańcy  Gminy Prudnik. Aby uczestniczyć w debacie należy złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenia należy składać najpóźniej do dnia 28 maja 2025 r., do godziny 15.00 w Biurze Rady Miejskiej, p. 114 Urzędu Miejskiego w Prudniku.

Liczba mieszkańców biorących udział w debacie może być ograniczona do 15 osób.

ZAPRASZAM

Przewodniczący Rady Miejskiej
w Prudniku

Zygmunt Trojniak

pdfraport-o-stanie-gminy-2024-

pdfzgloszenie-do-debaty-

Brak załączników.

Brak informacji o zmianach.