Rejestr ostatnich zmian
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości,
.
| INFORMACJE O ADMINISTRATORZE | Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Prudniku z siedzibą w Prudniku, przy ul. Kościuszki 3; 48-200 Prudnik ; adres e-mail: ; telefon: 77 4066233 | 
| DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH | Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się korespondencyjne: ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, lub e-mail: . | 
| CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH | Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rozpoznawania, zapobiegania, wykrywania i zwalczania czynów zabronionych, w tym zagrożeń dla porządku publicznego zgodnie z zadaniami Straży Miejskiej w Prudniku wynikającymi z przepisów prawa. | 
| INFORMACJE O PRAWIE WNIESIENIA SKARGI | Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi w przypadku naruszenia Pani/Pana praw w wyniku przetwarzania danych osobowych do: • Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, • Wojewody Opolskiego z siedzibą w Opolu przy ul. Piastowskiej 14, • Burmistrza Prudnika z siedzibą w Prudniku przy ul. Kościuszki 3. | 
| INFORMACJE O PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAWACH | Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, lub ograniczenia przetwarzania danych osobowy 
 
 
 | 
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Tadeusz Górecki (Inspektor)
- Kategoria: Strony
 klauzula-informacyjna-o-przetwarzania-danych-osobowych-crw.pdf
klauzula-informacyjna-o-przetwarzania-danych-osobowych-crw.pdf
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
1. Informacje ogólne.
- TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
 Administratorem danych jest Burmistrz Prudnika , mający siedzibę w Prudniku 48-200, przy ul. Kościuszki 3 – odpowiada za utrzymanie i rozwój rejestru.
- DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
 Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
 Burmistrz Prudnika wyznaczył inspektora ochrony danych, Pana Marka Popiel z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email . Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
 Strony w domenie http://www.bip.prudnik.pl mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania.
- ODBIORCY DANYCH
 Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze.
- PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
 Nie dotyczy.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
 Pani / Pana dane będą przetwarzane czasowo, tj. na potrzeby korespondencji.
- PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
 Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania i usunięcia.
- PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
 Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
 Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
 Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
 Telefon: 22 531 03 00
- ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH
 Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i zostały udostępnione celem nawiązania kontaktu.
- INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
 Podanie danych osobowych było dobrowolne ale warunkowało możliwość podjęcia działań przez administratora danych.
- Operatorem serwisu www jest Urząd Miejski w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3, NIP: 755 19 11 362, REGON: 531413188.
- Operatorem Systemu zwanym również Procesorem jest: sm32 STUDIO, ul. Jana III Sobieskiego 7, 34-300, Żywiec
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. "ciasteczek").
- Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego sm32 STUDIO, ul. Jana III Sobieskiego 7, 34-300, Żywiec
 
2. Cel i zakres zbierania danych.
- Podstawą zbierania danych jest dobrowolne ich podanie przez użytkownika za pomocą formularzy kontaktowych umieszczonych na stronie, wiadomości email:- imię i nazwisko,
- adres email,
- nr telefonu.
 
- Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych osobowych przez Administratora:- Umożliwia to świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Pozwala na obsługę Twojego konta ( jeśli takowe posiadasz) i rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych.
- Obsługa zgłoszeń, które do nas kierujesz.
- W celach związanych ze świadczeniem usług, gdzie wymagają tego od Administratora przepisy prawa podatkowego i rachunkowego.
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób, których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
- Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez serwis www upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
- Administrator danych gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W. W związku z przetwarzaniem Twoich danych masz prawo do:- dostępu do Twoich danych osobowych,
- sprostowania Twoich danych osobowych,
- usunięcia Twoich danych osobowych,
- ograniczenia ich przetwarzania,
- przenoszenia Twoich danych osobowych,
- wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
 - w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku,
- w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu,
- w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 
 
3. Informacja o plikach cookies.
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
 
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
- Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
4. Logi serwera.
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- Informacje o adresie IP.
 
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
- Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.
5. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Administrator (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
Ewidencja ludności
 Formularz - oswiadczenie wlasciciela lokalu tylko do elektronicznego zameldowania15.69 KB
Formularz - oswiadczenie wlasciciela lokalu tylko do elektronicznego zameldowania15.69 KB
 Formularz - pelnomocnictwo sprawy meldunkowe35.91 KB
Formularz - pelnomocnictwo sprawy meldunkowe35.91 KB
 wniosek-o-udostepnienie-danych-jednostkowych-z-rejestru-mieszkancow-oraz-rejestru-pesel.pdf334.24 KB
wniosek-o-udostepnienie-danych-jednostkowych-z-rejestru-mieszkancow-oraz-rejestru-pesel.pdf334.24 KB
 Formularz - wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu wymeldowaniu30 KB
Formularz - wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu wymeldowaniu30 KB
 Formularz - zgloszenie pobytu czasowego218.75 KB
Formularz - zgloszenie pobytu czasowego218.75 KB
 Formularz - zgloszenie pobytu stalego223.04 KB
Formularz - zgloszenie pobytu stalego223.04 KB
 Formularz - zgloszenie powrotu z wyjazdu poza granice RP196.67 KB
Formularz - zgloszenie powrotu z wyjazdu poza granice RP196.67 KB
 formularz-zgloszenie-wyjazdu-poza-granice-rp.pdf190.06 KB
formularz-zgloszenie-wyjazdu-poza-granice-rp.pdf190.06 KB
 Formularz - zgloszenie wymeldowania pobytu czasowego202.32 KB
Formularz - zgloszenie wymeldowania pobytu czasowego202.32 KB
 Formularz - zgloszenie wymeldowania pobytu stalego209.3 KB
Formularz - zgloszenie wymeldowania pobytu stalego209.3 KB
 Udostepnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL83 KB
Udostepnianie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL83 KB
 Wydawanie zaswiadczen z rejestru mieszkancow75.5 KB
Wydawanie zaswiadczen z rejestru mieszkancow75.5 KB
 Wymeldowanie z miejsca pobytu stalego i czasowego74.5 KB
Wymeldowanie z miejsca pobytu stalego i czasowego74.5 KB
 Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców80.5 KB
Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców80.5 KB
 Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli polskich73.5 KB
Zameldowanie na pobyt czasowy obywateli polskich73.5 KB
 Zameldowanie na pobyt staly cudzoziemców79.5 KB
Zameldowanie na pobyt staly cudzoziemców79.5 KB
 Zameldowanie na pobyt staly obywateli polskich74.5 KB
Zameldowanie na pobyt staly obywateli polskich74.5 KB
 Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego74 KB
Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego74 KB
 Formularz - wniosek o nadanie numeru PESEL3.26 MB
Formularz - wniosek o nadanie numeru PESEL3.26 MB
Rejestr Danych Kontaktowych
 REJESTR DANYCH KONTAKTOWYCH71.5 KB
REJESTR DANYCH KONTAKTOWYCH71.5 KB
 Wniosek przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych1023.84 KB
Wniosek przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych1023.84 KB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Andrzej Żurawski (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), Burmistrz Prudnika wyznaczył w Urzędzie Miejskim w Prudniku koordynatora do spraw dostępności.
Funkcję tę pełni: Pan Marek Radom - Sekretarz Gminy;
 Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. nr 120, telefon kontaktowy 77 406 62 05, e-mail: 
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
 1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Prudnik;
 2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 wyżej cytowanej ustawy;
 3) monitorowanie działalności w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021
  plan-dzialania.pdf570.63 KB
plan-dzialania.pdf570.63 KB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
  raport.pdf69.13 KB
raport.pdf69.13 KB
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Urząd Miejski w Prudniku (Urząd Miejski w Prudniku)
- Wytworzony przez: Administrator (Urząd Miejski w Prudniku)
- Kategoria: Strony
 
                                                                                                                             
                                                                                                                            
